Ambasadorzy marki Saramonic

Poznajcie naszych ambasadorów, czyli osoby, z którymi podjęliśmy współpracę w ostatnim czasie.

Każda z nich, to znana osoba w show biznesie, świecie telewizji publicznej, radia oraz serwisów streamingowych. Łączy ich ciągła praca przed kamerą i mają na co dzień do czynienia z dźwiękiem!

Czytaj więcej
Bilguun Ariunbaatar

Bilguun Ariunbaatar

Prezenter telewizyjny

Czytaj więcej

Urodził się w Mongolii a w wieku dziewięciu lat wraz z rodzicami wyemigrował do Polski. Po dwóch latach studiowania porzucił naukę na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie. Wówczas zwrócił się w stronę show-biznesu, zaczął studiować reklamę i marketing na prywatnej uczelni, na której uzyskał stopień licencjata.

Od wiosny 2010 do czerwca 2011 był reporterem fikcyjnej mongolskiej telewizji „U1 BATOR” w programie TVN Szymon Majewski Show. Jesienią 2011 wspólnie z Szymonem Majewskim prowadził program TVN HDw3D Telewision. Wiosną 2012 występował w programie TVN Szymon na żywo.

W 2011 uczestniczył w trzynastej edycji programu rozrywkowego Taniec z gwiazdami, w parze z Janją Lesar zajął drugie miejsce w finale. W 2013 prowadził programy Viva Polska Spanie z gwiazdami i Puk, puk, to my!

W 2014 uczestniczył w pierwszej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo. W latach 2014–2015 współprowadził kulisy programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami na kanale Polsat Café.

W 2015 uczestniczył w programie Celebrity Splash!

Przez rok związany był z Radiem Rock oraz prowadził autorską audycję Szybki Bill w Radio Zet.

Bartek Dziedzic

Bartek Dziedzic

Youtuber Bartek DziedzicTV

Czytaj więcej

Profesjonalny fotograf, który w 2019r. założył kanał na YouTube BartekDziedzicTV, na którym tworzy filmy dotyczące treści video, rozwój biznesu i rozwój osobisty. Co tydzień w Niedzielę o godz. 9:00 rano prowadzi Transmisje na Żywo BartekDziedzicLIVE . Tworzy także serię krótkich poradników BartekDziedzicShorts. Opowiada o tym jak efektywnie rozwijać swoją markę osobistą i markę firmy, używając treści opartych o Video Content Marketing. Treści VCM są najsilniej oddziaływającymi mediami które dają ogromne i długofalowe korzyści. Uważa, że dzięki wartościowym treściom można najszybciej zbudować zaufanie które jest walutą przyszłości.

Maciej Orłoś

Maciej Orłoś

Program informacyjny - WTS

Czytaj więcej

Polski aktor filmowy i telewizyjny, dziennikarz i prezenter telewizyjny. W latach 1991–2016 prezenter Telewizji Polskiej, od 2016 do 2018 związany z WP, telewizją portalu Wirtualna Polska, w latach 2019–2020 z Radiem Zet, a od 2020 Radiem Nowy Świat. Obecnie tworzy własny program informacyjny „W Telegraficznym Skrócie” WTS Maciej Orłoś.

Sebastian Łubik

Sebastian Łubik

Redaktor naczelny Dailyweb.pl

Czytaj więcej

Twórca DailyWeb, człowiek orkiestra, utrzymuje tu wszystko w ryzach. Fan nowego marketingu, pięknych desingów, spędzający każdą wolną chwilę nad rozwojem DailyWeb. Zawodowo Project Manager odpowiedzialny za rozwój oprogramowania w rozległym międzynarodowym projekcie. W wolnym czasie rower, ROWER, ROOOWER, video DSLR i motocykl. Gadżeciarz.

Łukasz Ciechański

Łukasz Ciechański

Prezenter radiowy Trójka

Czytaj więcej

Polski redaktor radiowy. Urodził się 27 lutego 1985 roku. Zapoczątkował swoją pracę w Planecie FM i Radiostacji. Następnie przeszedł do Antyradia, w którym prowadził m.in. programy „GwiazdoRozbiór” czy „Rockmania w Antyradiu”. W 2019 roku przeszedł do Rock Radia a 12 września 2020 roku dołączył do ekipy radiowej Trójki. Przygotowywał oraz prowadzi audycje „Pora na Trójkę”, „Muzyczne podróże” oraz „Cztery strony dźwięku”. W między czasie Łukasz prowadzi również swój prywatny kanał w serwisie YouTube pt: „Łukasz Ciechański”.

Łukasz Brzozowski

Łukasz Brzozowski

Youtuber Brzoza TV

Czytaj więcej

Prowadzenie kanału YouTube to dla wielu twórców szansa na oderwanie się od szarej codzienności. Tak też jest w przypadku twórcy kanału Brzoza TV – Łukasza Brzozowskiego, który twierdzi, że kanał na YouTube to dla niego istny „eden”. Kiedy Łukasz wychodzi na ulice, to jedno jest pewne – będzie się działo. Specjalizuje się on bowiem we wszelkiej maści żartach ulicznych, filmach społecznych czy sondach, a więc gdy tylko spotkacie go na swojej drodze, to nie uciekajcie, bo to świetna okazja do uatrakcyjnienia kolejnego filmu. Najpopularniejszymi filmami na kanale Brzoza TV okazały się eksperymenty społeczne, w których nieletni kupował alkohol czy prezerwatywy, ale także te na większym luzie, czyli „podchwytliwe pytania” czy „pożyczony telefon”. Łukasz uwielbia podróżować i vlogować i to właśnie temu poświęcony jest jego drugi, prywatny kanał. Brzoza TV Bez Ściemy to natomiast trzeci kanał, na którym znajdują się making of’y z kręcenia odcinków na kanał główny.